Tuesday, January 31, 2012

CNY Holiday_Mersing




Lama sangat saya x update blog saya, CNY pon dah seminggu berlalu. Al-maklumlah saya teramat lah busy mengalahkan PM kite.. hehe..

Kawan-kawan holiday CNY di mana yee?? mesti best holiday sama ng family kan. Alhamdulillah saya juga spt anda smua dpt juga berholiday with family mertua saya di Mersing.

Disebabkan mr.hubby keje, jd kami x dpt la tdo sana, kami bertolak seawal jam 4 pagi dan smpai di La Bella Resort pada jam 8.00 pg.. Perjalanan kami dipermudahkan ALLAH walaupun hujan sangat lebat dan mr.hubby x tahu jalan ke Mersing selain melalui jalan lama yg agak bahaya dan belok-belok...

Hehehe...walaupun smpai di Mersing saya x merasa mandi manda with anak-anak sedara saya, tp, saya tetap enjoy...kakak-kakak ipar saya masak2 dan ktorg berkelah... yang paling happy rasa nye DHIA RAUDHAH puteri saya tu... tahu x, die x tdo dari start bertolak smpai laaa kami balik kul 6ptg dari Mersing..MasyaALLAH..risaw juga laaa baby ni nape laaa x nk tdo..rupanye nk main air... hikhikhik...

Thankz a lot to mr.hubby yang ajak wife tercinta nye dan puteri tersayang nye holiday-holiday... hehhee... LOVE U SO MUCH


TENGOK ANTARA RAMAI-RAMAI SIAPA YANG PALING CERIA !!


okeylah... next entry CNY Holiday di Melaka pula :-)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template