Thursday, October 20, 2011

Frustrated betol !!



Hai bloggers,
So sad bile mengenangkan perangai adik kesayangan dan adik bongsu aku...
semakin hari hubungan kami semakin terok..
tak tahu psl ape die benci sgt ngn aku... tak kan sbb aku lahirkan anak, die teros benci sama aku.. mustahil kot, x kan nak jeles... sampai anak aku pon die x suke.. Perlu ke??

Aku gaduh ngn die dh hmpir seminggu. Frust sgt... perlu ke die menengking2 aku?? aku ni sape bg die?? kakak kan?? die adik kannn?? ape laaa dosa aku smpai die wat aku mcm ni...

Die lupa agknye yg aku pnh jd kakak kesayangan die (sblum aku kawen)... hmm...
Tak pe la, aku harap die akan sedar 1 hari nnti.. aku positif kan diri aku dgn meng'ia kan ckp mak aku yg "die tu budak lagi" walaupun dh 12 tahun !!

k la... lastly, aku positifkan diri aku sndiri... Bye !

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template