Monday, September 12, 2011

diari_12 sept 2011


...kini aku bergelar student Fakulti Pendidikan Teknik dan Vokasional...

...seawal jam 8.30 pagi aku dan Lya bersama housemate baru die (Ilyani ngn fedi) dah ade terpacak kt dpn office...semua gara-gara ktorang lain sekseyn (kelas)... huh... ktorang nak tukar utk sama kelas.hmmm... ktorang g la tnye kt kaunter, kakak kerani tu dgn bernada keras ckp x boleh nk tukar seksyen... aduhaiii..., tp ktorg ni kan pantang mengalah...ktorang x kire akan ktorang usahakan jugak utk 1 kelas... actually bukan ktorng je yg nk tukar kelas,ramai kot, diorg smua kne laa cari tukar orang iikut suka sama suka...kan susah nk cari kan, jumpe tp x match la plak kan...bosan tol... sampai lah dh dekat kol 11pg barulah ade idea ktorg tukar ikut dlm list nama tu...hah...solution yg bernas kan...jd setel dah masalah seksyen...

ptg jam 2.00ptg ktorg berkobar-kobarlah datanga wal ke kelas, skali tu dah duduk lebih 10 minit, skali salah kelas...hahahha... amik ko... sukati jek kan.... hmm...dah msuk kelas yg btol, lecturer plak x de... nk wat camne, balik arrr !!! aku tunggu mr.hubby aku amik.

Thankz mr.hubby, mcm tahu-tahu je wife u tu lapar, die bawak makan kt restoran mne ntah, tp sedap makanan nyee... hihiihi....

jam 5ptg mr.hubby ajar aku bawak kereta... aduhaiii... die sama jee ngn tenaga pengajar kereta tu, marah2...alahaiii, dah aku ni bukan nye pandai, jd x mo laa marah2 kan... sabar aje laaa... tp, alhmdulillah, hasil aku blajar kete ngn mr.hubby agak mmberangsangkan, aku dah leh main belok2, dah leh parking cuma parking x tegak lah... pastu dah confident bawak balik umah walaupun ade jeee yg salah smpai kne marah...peduli ape kan...

waktu malam lak, aku ikut mr.hubby nk cari rumah utk beli, sampai bile laa nk dok uma sewa kan... rugi kan !! lepas tu ktorg ke klinik azlina (klinik pakar kanak-kanak), cian my cute baby demam + selsema... aduhaiii... kalo lah aku leh amik penyakit die, aku dh amikd ah, aku x smpai hati tol tgok baby aku tu selsema, susahnye laa die nk bernafas kannn.... sabarlah sayang, nnti mama bg makan ubat kan...mama ngn ayah x kesah harga ubat tu mahal, janji baby cepat sembuh...

ok lah... daaaa~~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template