Wednesday, August 24, 2011

__Happy_juz Update


Salam Blogger ~blogger se-Malaysia

Sekian lama aku tak mengUPDATE blog aku, tetibe hari ni aku nk update laaa… hihi… tgok kwn2 punye blog siap dh update ttg bulan Ramadhan…yg aku ni, Syawal dah nk tiba baru laaa nk ucap kat korang SELAMAT BERPUASA…hihi… agak melampau kan?? X pe… better late than never, rite??

Lately aku sgt2 lah busy, jadual aku padat…byk perkara aku fikir dan must be done before 8sept ni… ishhh… moga segalanya dipermudahkan oleh-Nya. Amin~

Alhamdulillah aku dah terima surat tawaran master. Perasaan aku mcm2, yg pasti excited + takut lah… excited beb nk sambung study lg. WaHhh…takut pon ade, yelah, tambah lagi tnggungjawab aku, selain aku menjadi seorang isteri + mama…aku juga bakal menjadi pelajar. Hihi…

SARJANA PENDIDIKAN TEKNIK DAN VOKASIONAL (MBV) kemasukan semester 1 tahun 2011/2012

Hah !!! itulah course yg aku amik. Mmg niat dah lama nk smbung study kt UTHM tu, Cuma asyik hold je…al-maklumlah dah kawen ni kan, lagi time tu aku pregnant…so, kne lah utamakan yg utama dlu.

Akhirnya aku bersama-sama sahabat UiTM aku – LYA SAFAR akn sama-sama study dan berkorban demi masa depan diri dan keluarga masing2… doakan kami berdua ye…

_sigh_

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template