Tuesday, April 26, 2011

-- Kini AKU bergelar MAMA --




<<---PICTURE DHIA RAUDHAH HARI KE-20 (KE HOSPITAL BATU PAHAT)



Hari ini genap 26 hari aku bergelar MAMA kepada Dhia Raudhah puteri sulung aku & mr.hubby. Seakan tidak percaya kan…. Kehidupan aku kali ini amat berbeza. Sebelum ini kehidupan aku sebagai isteri kini sudah tambah tangungjawab sebagai seoarang mama.

Kini aku amat busy menguruskan si kecil ku yg comel… aku sangat bahagia menguruskan anak. Alhamdulillah aku dibantu sedikit sebanyak oleh mak aku. Banyak yg aku pelajari untuk menguruskan anak.

Sepanjang masa aku melihat wajah anak aku. Setiap inci wajahnya aku belek… aku melihat dia membesar depan mata aku… daripada berat lahirnya 3.05kg kini sudah 3.4kg…

Aduhaiii…. Kadang-kadang terasa tak percaya…tp, itulah hakikatnya…AKU SUDAH MENJADI MAMA !!! Ingin aku menjerit sekuat hati betapa bangga dan bahagia nya aku menjadi seorang mama…

Okeylah… aku nak sambung mengadap wajah anak aku… x pernah ku jemu…. Hehehe…itulah, sampai kerja lain aku x leh buat…. Baby tido pun aku asyik tgok jee… apatah lagi baby berjaga… asyik ku cium2 wajahnye yg gebu…

DHIA RAUDHAH…. MAMA JANJI AKAN MENJADI MAMA YANG BAIK UNTUK DHIA…MAMA JANJI AKAN BUAT SEGALA YANG TERBAIK UNTUK ANAK MAMA YANG COMEL NI… DHIA CEPAT BESAR DENGAN SIHAT YEE… NANTI MAMA BAWA DHIA JALAN-JALAN BELI MAINAN….

LOVE DHIA RAUDHAH SO MUCH !!! MMUAhhHH~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template