Saturday, August 14, 2010

My Wedding Day




Alhamdulillah kini aku sudah selamat bergelar isteri kepada suamiku tercinta, Junrizan Bin Raman... Dengan sekali lafaz, kami sah menjadi suami isteri. Walaupun sudah hampir sebulan setengah majlis perkahwinan ku, aku tetap masih merasakan baru semalam aku dinikahkan... alangkah bahagia nya aku bila sudah bersuami.

Majlis kedua-dua belah pihak berjalan lancar, walaupun petang sebelum aku nikah (jumaat, 2 julai 2010) hujan lebat, tetapi majlis nikah aku juga berjalan lancar. Amin.

Ni aku juz nk kongsi gambar2 di hari bahagiaku.



Ayah aku nikahkan






MY HAPPY FAMILY




Thankz geng Gedikz Club kerana sudi datang...cyg korang!!




Thankz geng Kedaong kerana sudi datang...cyg korang!!


Neway, thankz to all... thankz walaupun ada antara kalian tidak dpt hadir, tp x pe aku faham.... thankz doakan kami, doakan kebahagiaan kami.... terima kasih semua !!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template