Monday, April 5, 2010

Sampai BILA...?????...Yuran Tertunggak, bagaimana Konvokesyen ku???



Belum Dibayar??? Apa ni.... camne laaa nk bayar yuran Konvokesyen kalo masih lagi ada yang tertunggak??? Nape semua dak yg de praktikal ada yuran RM490 ni?? Aku musykil laaa beb.... Sampai bila?? Ramai dah mmber2 yg dah call pihak HEP or pihak Bendahari or pape jek laa... AduhHh... aku risau gila.... risau laa sbb nye 29 May ni dah tarikh Konvokesyen aku.

Gila apa? kalo lah kene bayar... mana aku nk cekau duit RM490 tu?? huh !!! Tak adil nye laa..... ade pihak yg cakap "adik...awak kena bayar dulu, nanti bil yg awak bayar tu, bagi kat Bendahari Zon16, nanti pihak bendahari akan bayar balik".... pergHhh.... byk laa nk bayar balik, bape lama agknye kalo nk bayar balik? aduhai... ape ni... ape ni... aku x paham !!

Ada sesiapa yg leh jawab segala persoalan dan kemusykilan ini??

2 comments:

madmal on April 5, 2010 at 4:38 PM said...

pergi jek naek bendahari kt induk tu. settle kan depan2. senang.. dlm phone jek tak guna.. cause dieorg malas nak layan..

Yaya Johorean on April 6, 2010 at 11:23 PM said...

Itulah akmal...aku bengang tol la.. then susah nye nk deal ng diorg ni.... Nak kne naik induk tu la leceh...dah nye now aku kt BP... nk ke sana pakai duit plak tu..hampeh diorg !

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template