Wednesday, April 7, 2010

Banner 4 our Wedding



YezzZaa.. ok x? Simple but Nice rite..?? Tak la membazir, juz buat satu utk 2 rumah skali, means after majlis rumah aku, esok nya akan diguna di rumah pihak lelaki pula... Tak besar mana pun, tp, cukup lah untuk buat ada-ada....Mana tahu kengkawan nk posing kt banner ni... :-) Neway, kengkawan... jgn x dtg k majlis kawen aku.... actually to MPP-X dan Gedikz Club... all of u are invited !!

Untuk kengkawan seperjuangan sekolah terutama dari 5 Technlogy + 6 USA 2...dijemput juga hadir....Staff Carrefour, McD...also are invited...!!

Daaa~~

10 comments:

be@r-d0t on April 8, 2010 at 1:21 AM said...

aku xdijemput ke yaya???aku xsatu kelas ngan ko, xsatu tempat keje ngan ko gak..huhuhu

Yaya Johorean on April 8, 2010 at 1:38 AM said...

Alamak cik aida tasrip... ishh.. arus lah aku jemput... nnti aku msuk kn dlm list... pening aku ramai nyee kwn aku kt FB ni... ehhe... Akan ku jempot juga ko dtg, leh ko dtg ngn Sofie + bob...

be@r-d0t on April 8, 2010 at 2:06 AM said...

hehehe..tq..boleh kalo dorg nak g..
dorg pn xpernah datg bp..

bile nyer ko kwin ni?

Yaya Johorean on April 8, 2010 at 2:23 AM said...

Itulah.. aku dh bgtahu bob..die de ckp die nk dtg... nti ko ingatkan die taw.. dgn sofie skali.

Tarikh majlis aku 3 Julai 2010 (Sabtu)

madmal on April 8, 2010 at 5:26 PM said...

wah.. sempoi ek.. nice banner..

Yaya Johorean on April 8, 2010 at 10:53 PM said...

Itulah... buat simple2 je... x lah mahal...nk pakai pun 2 kali je kot... lps tu nnti simpan kan....
Akmal...nnti dtg k...ajk wanie skali... :-) ko leh la bwk die jmpe family ko...hehehhe

madmal on April 9, 2010 at 6:01 AM said...

okeh.. insyaallah.. sampai lar kot.. huarm.. hah? x lar kot.. blom masanya lagi nak bawak jumpa parents.. anyway, thanks for inviting. really appreciate it.

Yaya Johorean on April 9, 2010 at 8:44 AM said...

Aku mngharap gak la wani dtg Batu Pahat...lgpun dia x pnh lg g Johor kan... :-) lerr...npe lom masa nye? takot kne rotan ng mak ea... sbb msih tgh blajar lg... ahhaha

♥Mawar Khayalan♥ on April 23, 2010 at 10:01 PM said...

yaya..ble tarikh ko..?

Yaya Johorean on April 24, 2010 at 12:36 AM said...

Tarikh aku 3 Julai (sabtu) aku nikah 2hb Jumaat mlm tu...dtg k.

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template