Monday, April 5, 2010

3 Jam Berbincang+Berborak


Kenangan silam...aku dan dirinya...
OpPss...bukan sesiapa "dirinya" itu
Tp...dia adalah bakal anak buah aku
Bakal berkahwin dgn ank sedara aku
WahHh... best kan kwn baik aku bkl jd sedara aku... :-)

3 jam dia call aku...
Hahaha.... mcm2 yg diborakkan & dibincangkan
Antaranya...
Perbincangan mengenai "ISU LELAKI"
ahahah....
Lelaki = Masalah + Problem
WahhHh...ini lah masa nya
Sesi Luahan perasaan wanita
Segala yg terbuku di hati
Akhirnya terluah jua
Walaupun "si Lelaki" tak tahu
tp setidaknya kami puas...

Selain itu, kami memeningkan kepala
Pening kepala ktorang atas sebab ktorg jugak
Heheh...
Kali ni pening memikirkan BAJET KAWEN dan yg melibatkan $$$$$
Dia lg laa nk kawen ngn ank sedara aku bulan 5
Awal 2 bulan drpd aku
Tak pe bg dia jalan dulu, nnti leh bg tips2 skit tuk aku :-)

Linda ??? Dia lah kawan baik aku
Kenal tak lah lama mcm aku kenal kwn2 skolah aku
Tp, ktorg very close... syg gile kt dia
Itu sbb nye aku couple kn dia ngn ank sedara aku
Tak sangka akhirnya diorg bakal berkahwin
:-) Jodoh namanye

k laaa.... aku dh kne tido... sok aku nk kuar ngn My Dear...wanna dream of him.. So sweet... daaa~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template