Tuesday, January 5, 2010

Isi Hati ku yang Membeku


Perlu ke aku diam??
Diam dan Membisu?
Berdiamkan diri adakah patut?
Memendam lagi baik dari meluahkan??
Mungkin ya dan mungkin tidak
Sakit hati dan perasaan kecewa yang teramat
Tak ku duga
3 tahun berlalu begitu saja
Segala pahit manis dilupakan
Segala gelak tawa senda gurau dihapuskan

Takdir?
Mampukah aku melawan Takdir?
Aku hampir lupa siapakah aku dan siapakah mereka
Kini ALLAH Maha Pengasih lagi maha Penyayang
Menunjukkan aku kedudukan sebenar
Nilai sebuah bahasa
Nilai sebuah persahabatn
Terima Kasih Ya ALLAH

Kawan
Memang tak terduga pengakhiran begini
Adakah kini dah berakhir?
Namun,
Cukuplah kau membuatku kecewa
Kecewa dengan sikapmu
Kecewa dengan kata-katamu
Ya ALLAH...
Moga KAU bukalah pintu hatinya
Moga dia sedar siapa dirinya di sisi-Mu
Aku pasrah...
Segalanya ku serahkan pada takdir...
Aku tetap akan meneruskan hidup aku
Aku masih mempunyai keluarga
Aku masih mempunyai orang yang meyayangi aku
Tidak perlu aku bersedih
Aku kini menjadi semakin kuat
Dugaan yang dtg pasti ku tempuh dengan tabah dan redha
Segala dugaan dan ujian pasti ada hikmah nya
Segalanya sudah tertulis di Loh Mahfus ku
Demi mu Ya ALLAH
Hanya kpd-Mu sahaja tempat ku berlindung dari segala kejahatan.

Buat SEMUA KAWAN-KAWAN...
Andai ada menyakiti hati, terkasar bahasa, keterlanjuran kata,
Maafkan aku..
Aku mungkin tidak layak menjadi kawan atau sahabat kalian...
Namun, bagi aku.. selama perkenalan kita...
Kalian semua adalah yang terbaik dan teristimewa yang pernah kumiliki...

Doa aku agar kalian semua berbahagia selamanya
Amin.

2 comments:

cokelate.... on January 5, 2010 at 6:05 AM said...

amin... anggap ini sume dugaan dlm hidup... biarla ape yg dah berlaku, biar ia berlalu... yg akan dtg x tau ape akn muncul... so, trima la ape jua keadaan tpi kena tgk gak situasi tu.. sy pun ingin minta maaf andai ada terkasar bhs, terlncg kata2, n seumpama ngnnyer, maaf byk2.. dah.. kite hepi2 kn diri kite.. jgn pkirkn sgt.. k

Bee Bee World on January 5, 2010 at 9:02 PM said...

emang mcm bodoh budak2 tue..hamik!!!

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template