Saturday, January 2, 2010

Ade Aku kesah??



Siapa dia?
Siapa Mereka??

Siapa kamu?
Peduli ape aku....
Ko nak de bidadari ke, pari-pari ke nak ada puteri ke
SO WHAT?

Ade aku kesah?

Ade aku heran?

Aku x jaga hidup org, tak payah lah nyebok hal aku.
Aku nak buat apa kee...
Ade aku libatkan kau??

Ade aku guna brg ko atau duit kau??
BLOG aku...
sukati aku lah
Ade aku kesah??
Buruk nyee rupa
bila LELAKI menjaga tepi kain orang

SyoKk lebey dok pukul canang

Mengalahkan perempuan

Buruk...Buruk... Buruk...
dan...
TAK SESUAI !!!!

* NO BODY PERFECT !!! *

4 comments:

Bee Bee World on January 3, 2010 at 6:52 PM said...

memang sgt buruk..dah lah x der blog dak tue..lg byk bunyi..ader kiter guner pemikiran n idea dia ker...nampak jerk mcm bijak pandai..tp sengal...pk pendek..

Yaya Johorean on January 3, 2010 at 7:08 PM said...

Org mcm tu harapkan pandai tp tak de otak!! hilang nilai etika dlm hidop. Baik jd monyet je org tu...sesuai!!!

Radius.F on January 4, 2010 at 1:19 AM said...

sape wei??

Yaya Johorean on January 4, 2010 at 7:33 AM said...

Ntah... aku pun bingung sape...

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template