Sunday, December 13, 2009

Sunyi dan Sepi


For 2-3 days.. my life without him.. so lonely...



Hanya ALLAH yg tahu betapa busy nye dia. Aku harap dia tak manipu aku....
Aku tahu dia ada inventory. Dia agak busy coz kne monitor staff dia...
Department dia plak agak besar..Hope inventory kali ni x byk laa lost item. Kalo tak, mesti dia 24 jam kt dlm Carrefour tu.

Sunyi dan sepi...
Tanpa senyuman nya..
Tanpa suaranya...
tanpa lirikan matanya..

Aku akan cuba jadi seseorang yg memahami. Rasanya dah tak perlu aku nak merajuk...
Dah tak perlu aku x percayakan dia.
Dah tak perlu aku syak wasangka kat dia.

Dulu aku pun kje Carrefour dan pernah melalui innventory.
Memang agak payah jika ade byk yg lost...
Kesian pd manager lah yg kne rushing and responsibilty utk mencari solution...
Terpaksa mencari brg2 yg hilang...
Kalo dah tak jumpa smpai ptg, kene jawab ng pihak atasan lagi.

Harap-harap staff2 dia x buat hal... huhu..

Neway, Good luck dear.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template