Thursday, December 10, 2009

Pengakhiran dgn kebahgiaan



Di sini ingin ku ucap jutaan terima kasih yang tak terhingga kpd kedua ibu bapa aku coz mmberi aku semangat dan segalanya2 yg mereka lakukan utk aku tidak mampu kubalas. Aku hanya ingin menjadi anak kebanggaan mereka berdua. insyaALLAH.

Alhamdulillah, akhirnye pengakhiran aku selama 3 tahun sebagai mahasiswa UiTM Shah Alam di iringi dengan kegembiraan. Alhamdulillah result aku agak mengembirakn hati mak ayah aku. :-) walaupun aq x dpt anugrh dekan spt sem lepas, tp, aq ttp bsyukur. Walaupun pointer GPA aq turun dlm 0.44, tp, CGPA aku naik la jugak... Alhamdulillah... aku leh Grad on time...

Tahniah utk semua rakan-rakan seperjuangan aku. Tahniah atas kejayaan kalian semua !! Jumpe Bulan 5 our convocation Day !!!

Terima Kasih aku ucapkan kpd semua lecturer yg mengajar dan juga yg mmberi kata-kata semangat tuk aku.

Terima kasih juga kpd semua yg pnh menjadi group mmber aku since aku sem 1 - 6... antara mereka Kay, man, Elzo, Yan, Zila, Aida, Lya, Hatta, Ayu, Mel, Emi, Fifah, K.Wani, Aishah, dan sesiapa jua...

Thankz a lot to my prince, Junrizan coz always support aku dlm apa jua.... Ayg sntiasa buat yg terbaik utk abg dan ayg cuba nk jd yg terbaik di mata abg.

Lastly...aku bg 100% full of credit tu Nizam kay coz die terlalu byk ajar aku dan bantu aku dlm assgnment dr sem 1 terutama dlm subjek Web programming, Database...etc.

Alhamdulillah~~ Aku sentiasa bersyukur....
Terima Kasih Ya ALLAH.

4 comments:

Bee Bee World on December 10, 2009 at 10:53 PM said...

alhamdulillah..timer kacih beb..igt gak ko kat aku kan..hahah

Yaya Johorean on December 10, 2009 at 10:57 PM said...

ceh..poyo and syahdu laa plak....kalo lupe tu nama nye bkn kawan beb.

-reza-bul4t-nipi- on December 10, 2009 at 11:26 PM said...

yeah~~!!! dh grade~~~ leh ak pow gundam... :p

Yaya Johorean on December 13, 2009 at 6:48 PM said...

AdeHh... nk pow gundam eak... x psl2 plak kne pow... adehHh... durjana bolat.

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template