Monday, December 7, 2009

Indahnya Percintaan


Akhirnya selesai jua tugas aku dan si dia dalam mencari barang-barang hantaran. Semalm ktorg cari cincin. Aku tak lah demand mana sebabnye cian die byk kuar duit tuk aku dari start aku kenal dia sampai lah sekarang. Besar pengorbanan dia.. Aku sgt sayang dia dan cinta kami mmg kuat walau byk dugaan yang datang....

Untuk abg --> Terima kasih utk segalanya dan terima kasih krn mmpercayai dan setia dlm hubungan kte... I love U so Much.


Cinta itu indah... Namun ada suka dan duka...
Setiap yang indah tu akan menjadi kenangan...
dan
Setiap yang duka tu ada hikmahnya...
Hadirmu membawa seribu makna..

Mewarnai kehidupanku...

Indahnya percintaan bersamamu

Terlena dibuai kasih sucimu
Rindu yang ku alami
Dari hati tak ku sangsi
Luka yang semalaman
Ku noktahkan
Indahnya percintaan bersamamu
Bertemu dirimu tikaku perlu
Tak ku mimpikan begini
Dulu tak ku percayai
kasih Pertama kita bertemu
Sememangnya ku meragu
salam perkenalan
Yang dirimu hulurkan
Tak pasti pula ku mengapa

Mungkin kerna ku terasa

Perlu mengenal dulu
Hati budi dirimu
Kesabaran menanti
Terbukalah pintu hati
Menyambut keikhlasan
Kasih seorang insan
Ku terima Dirimu yang istimewa
Yang ku pinta yang ku harapkan

bahagia terus berkekalan

Janjimu kan ku ingat ku pegang
sayang

0 comments:

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template