Monday, December 21, 2009

Happy VS Sedih


Inilah dunia, sentiasa berputar ibarat roda. Kadang2 aku di atas kdg2 tertonggeng ke bwh. Aku tak pernah menyalahkan takdir aku, itu semua dah tertulis oleh-Nya. Aku redha dgn setiap yg berlaku dlm hidup aku. 1st time aku merasa perasaan sedih yg teramat ketika aku di tingkatan 2 apabila adik lelaki aku meninggalkan kami sekeluarga (memory)...Hanya Tuhan yg tahu perasaan aku. Aku x nak story lagi... baca di ruang memory aku kalo nk tahu selanjutnya.]


Happy VS Sedih?

Dalam tawa ada duka nya...

Aku bingung dgn kedua-dua perasaan aku. Adakah aku happy? Adakah tika ini aku sedih? Happy kerana seseorang dan sedih juga kerana seseorang. Ya ALLAH...aku buntu.

Pagi2 aku g keje kekasih hati aku hantar ke tempat keje...mmg aku happy sangat. Tp, di sebalik happy aku, hakikatnya aku sedih...Sedih dgn sikapnya...sedih dgn tingkah laku nya. Hanya aku yg mengerti...

Cinta tak semua nya indah. Cinta tak semua nya bahagia. Cinta menyakitkan? ya....cinta mmg menyakitkan..Walau sepadan mana pun sepasang kekasih itu, akan ada juga masalah yang timbul. Ianya boleh diibaratkan, langit tak semestinya sentiasa cerah..Aku kena lah sentiasa bersedia menerima sebarang kemungkinan.

Andainya dikau jodohku yang tertulis di loh mahfuz Allah pasti akan mencampakkan rase kasih sayang dalam hatiku, jua hatimu.

Jika dia adalah untukku, satukanlah hatinya dengan hatiku.

Aku ingin mendamba cinta ALLAH cinta kpd Pencipta...Aku ingin menjadi spt Wanita-Wanita yang bahagia... aku ingin tidak bersedih lagi... aku ingin menjadi sang pencinta yang setia... segalanya ku inginkan.

Daaa~

6 comments:

Khairulnizam on December 21, 2009 at 9:58 PM said...

kejap ok..kejap x.. erm... lagi 3 hari jer dik oi.. pastu.. tunggu kawen.. lagi BESAR tanggungjawab..jgn sedey2

Yaya Johorean on December 21, 2009 at 10:25 PM said...

Tp zam.... :-( Adakah keputusan yaya bertunang ni betul? Buntu...~~~

-reza-bul4t-nipi- on December 22, 2009 at 12:32 AM said...

aaaa.. tumpang conteng... :p

Yaya Johorean on December 22, 2009 at 4:04 PM said...

Beb..nk tumpang lukis pon leh..

-reza-bul4t-nipi- on December 26, 2009 at 1:12 PM said...

nk lukis apa ek.. lukis nih boleh x??

(0)(0) o o (@)(@) (O)(O)

Yaya Johorean on December 27, 2009 at 5:12 PM said...

Hahah... cantik nyee lukisan tyu, tp aku bg C laa.. sbb x de color. :-p

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template