Saturday, December 26, 2009

Engagement Day


Ikatan Cinta Junrizan Raman & Nurul Shahira Salim

Syukur Alhamdulillah akhirnya aku selamat menjadi tunangan orang. Gembira tak terkata. Semoga hubungan aku dan Jon berkekalan selamanya. Aku hanya ada dia, aku hanya cinta dia dan aku perlukan dia sepanjang hidup aku...


25 Dec 2009 :

Detik bersejarah aku. Memang pelbagai dugaan aku dan dia sepanjang bercinta. Ya ALLAH, tetapkan lah hati kami, satukanlah kami dan berkatilah hubungan kami.

Aku bahagia...

Baru 3 hari aku menjadi tunang Jon, kami mmg dah tak bergaduh. Sama2 nak menjaga hubungan. Orang kata dugaan banyak time tunang ni...so... aku kne laa menjaga segalanya.

Sepanjang Majlis...

Hujan Rahmat... jam 4 ptg family dia dan family aku tgh dalam perbincangan dan selesai sahaja perbincangan, baru je family dia nak ke khemah utk menjamu selera, tiba2 Hujan Lebat... Sangat Lebat.... Hujan rahmat... Alhamdulillah.

Ucapan Terima Kasih

- Thankx esp. to Mak& Ayah sebelum, semasa dan selepas majlis aku. Terharu aku.. Thankz mak & ayah.
- Thankx to Erin coz volunteer tuk mackup kan aku... Cantik kan...
- Thankx geng Primamoda (Yati, Yani & Amy) coz dtg juga di majlis aku.
- Thankx to Geng TMS/TIGS (shuba, chip, umang, joe, sue, huda, prema, mimie, nimala, balreet) coz memeriahkan lagi suasana.. Terharu~~
- Thankx to Saudara mara sblah ayah yg dtg memeriahkan majlis dan membantu sepanjang majlis

- Thankx a lot kpd SEMUA termasuk yg tidak dapat menghadirkan diri, doa kalian semua agar aku bahagia sudah memadai bg aku.

Lastly... nk tgok pic2 di majlis pertunangan aku, leh tgok di Facebook (yaya johorean).
Ok... Daa~~

5 comments:

-reza-bul4t-nipi- on December 26, 2009 at 1:04 PM said...

patut laa tdo lambat.... update blog rerupanya.... congratz to you sis~~!!! erk.. sis lg sorang bila lg ek?? umur dh....... lariiiiiiikkkk~~
(ps: tunang xjemput xpe...sbb ak sibuk hantar mainan kt stokin bebudak satu bp nih, kawen xjemput ak letupkan umah ko... muahahahaha~~!!!)

Apple Pie on December 27, 2009 at 8:13 AM said...

congrats yaya :)

Yaya Johorean on December 27, 2009 at 4:04 PM said...

Bolat: Thankz. Mesti laa aku jmput. Dan ko kne gak dtg, kalo x dtg, aku letop uma ko kt Pt.raja tu.

JJ : Thankz JJ.. after thz ur turn :-)

Bee Bee World on December 29, 2009 at 8:00 PM said...

bolat;amboi hang...cakap aku ker...ish!!!!!!!!

yaya:wah beshnyer jd tunang orang kan...t lah..i follow..hahah

Yaya Johorean on December 29, 2009 at 10:47 PM said...

Hahah..bolat, npe aku x dpt stokin hadiah?? hampeh..ko lupe aku...

Lya : besh la jgk. Alhamdulillah... at least dh de ikatan walaupun tunang... lega skit bile dia msuk meminang... ko suruh boboi cpt skit.

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template