Monday, November 2, 2009

Wedding


1 November 2009

My Family

Alhamdulillah, akhirnya selamat kakak aku dah menjadi isteri org. Betapa cantik nye kakak aku yg x pernah sekali pun memakai alat mackup. Betapa bangga nye mak ayah aku apabila anak sulung nya akhirnya menamatkan zaman bujang nyapada usia 26 tahun. Betapa gembiranya aku apabila melihat kakak ku gembira. Alhamdulillah... Semoga kegembiraa itu berkekalan.

Maaf to my sis coz x dpt menhadirkan diri pada 31 Oktober di saat kamu gementar apabila ayah yg menikahkan... Dengan sekali lafaz, sah menjadi isteri kpd Kamal. :)

Ramai jugak yg hadir... 1,500 jemputan agaknye... Penat tapi meriah. Tahniah utk mak ayah aku kerana majlis yg sangat hebat utk my sis.... Maaf mak ayah, yaya x dpt nk bantu... Exam week... :(

3 comments:

ijass_smr on November 3, 2009 at 10:27 AM said...

huhu.. thniah to kakak si yaya.. insyaallah.. tak sabar tunggu wedding yaya plak... huhuuuu

Apple Pie on November 3, 2009 at 3:06 PM said...

congrats utk kakak yaya.
p/s thanks utk kiriman dari azza tuh,
jj and cykin dpt.hhihh
so sweet.thanks yaya.

p/s tak sabar tunggu yaya kawin lak :p

Mat Min on November 17, 2009 at 7:57 AM said...

Huhu..Akak yaya cm yaya la..
Ade Iras..hehe..

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template