Sunday, September 13, 2009

...Hampa dan Kecewa...



13 September 2009 : Ahad


Hari ni plan aq-Lya-Yan-dan Nana hancur berkecai. Niat kami nk jumpe Syamrin Fotograf di PKNS, Shah Alam hari ni...tp, niat kami x kesampaian. Bile lagi dpt jmpe die kan....Mmg sgt sedih laa kan... mungkin nmpak pelik bile aq nangis bile x dpt ketemu Syamrin... tp, itulah hakikat...artis yg sgt aq minat.... Pape pun.... mungkin ade hikmah disebaliknya...

Aku dan Lya x kan pergi jika Yan dan Nana pun x dpt pegi coz mrk ade meeting post-moterm. Polisi geng Gedikz : Menghargai Persahabatan... YeZzaa... Persahabatan lg penting....

Lagu Fav. aku :

Di Alam Fana Cintamu
by Fotograf


Bila terpejam lena

Jasadku tidak berdaya

Mencari engkau di mana

Hanya dalam mimpi indah


Bila aku terjaga

Jasadku terus berdiri

Mencarimu tiada lagi

Berkubur di alam mimpi
Apakah aku yang terlupa

Antara lena dan terjaga


Di waktu malam pemisah
Yang nyata menjadi mimpi

Di sini engkau menanti
Bersama harum kasturi

Bagai mekarnya bunga cinta

Di alam nyata penuh rahsia

Pabila titisan embun pagi

Mimpi indah

Entah ke mana menghilang

Itulah kenyataan

Engkau biarkan aku terbuang
Dan mencari dirimu
Di alam fana cinta
Egkau pula berdusta


Ku terpenjara di dalam lena
Aku terpenjara

Di dalam lena di dalam jaga



3 comments:

deusXmachina on September 13, 2009 at 4:19 PM said...

ape clazz shamrin...
layan dum dum tak r...
baru political....erk888
dumdumtak.blogspot.com

anyway yariz welcome to the blog's world...

Yaya Johorean on September 14, 2009 at 1:39 AM said...

AhaHa... x nak... syamrin the only one..
wei... pe lak yariz ko.... ceh...slalu laa lawat blog aq yg cute mute ni k

ShaZya....Nie pun okeyZ on September 14, 2009 at 7:10 AM said...

woooooooooo...nak shamrin...cedey jer..nak shamrin dptnyer shafarin...aper daaa

Related Posts with Thumbnails
 

Yaya Destiny Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template